Slatko... , malo drugačije i običnije...

Pošto nisam duže vreme ništa pisala ( iz tehničkih razloga ... komp na servisu)... evo mene ponovo.
"....I tako jednoga dana ......" rešila sam da prikažem nešto sasvim obično, ali veoma ukusno ....
Kada mi kažu Američka pita od jabuka, ja tu samo vidim varijaciju na našu "Lenju pitu", ali ovoj piti ću se posvetiti nešto kasnije. Pošto smo u jesenjoj sezoni ( možda malo kasnijoj, ali veoma toploj) , napravila sam pitu od šljiva. Prhko testo sa cimetom i muškatnim oraščićem, a fil  samo od sitno seckanih šljiva sa cimetom, šećerom i fruktozom..... Samo dok se peče širi neodoljiv miris,... jedva sam dočekala , a  i moji ukućani da se ohladi,   pa da probamo   UKUS   JESENI.
 Pečena....mmmmmm....
 Sa "kao " dekoracijom ( višak gornje kore)......mmmmm....SPACE LOOK..... :)))
I spremna za pojesti....

p.s.  extra ukus, ektra miris... sve smo pojeli....
sutra sledi "Čokoladni tart"....

Коментари